עבור למפת האתר עבור לתוכן מרכזי 052-2168492

פרסום על עגלות נגררות

בעלי עסקים מחפשים כל העת שיטות חכמות ואפקטיביות לפרסום העסק. תמיד קיימת האפשרות להוציא סכומי עתק על פרסום בדרכים ה"מסורתיות" – קיראו כיצד…

לא תמיד הדרכים היקרות יותר הן גם האפקטיביות יותר. עסקים שונים יכולים לקבל תועלת רבה מפרסום על גבי עגלות נגררות ולהגיע בתוך כך אל יותר לקוחות פוטנציאלים – בפחות כסף.

כיצד עובדת שיטת הפרסום על גבי עגלות נגררות?

לפרסום העסק באמצעות עגלות נגררות קיימים יתרונות רבים. קיראו כיצד יש לעשות את זה נכון ולמי שיטה זו מתאימה.

למי מתאימה שיטת הפרסום על גבי עגלות נגררות?

שיטת פרסום על גבי עגלות נגררות מתאימה למי שאין לו תקציב פרסום גדול. הכוונה היא לבעלי עסקים קטנים כדוגמת חברות העוסקות בהובלה, בעלי עסקים בעלי חנות ניידת, לחברות אשר מוכרות ציוד כבד וכן הלאה.

מי הוא קהל היעד אליו פונה השיטה?

קהל היעד אליו פונה השיטה מורכב מאנשים אשר נוהגים בכבישים ועשויים להיחשף לפרסום על גבי הנגררים. זוהי השיטה העתיקה והאפקטיבית של "פרסום מפה לאוזן". קהל יעד נוסף אליו פונה השיטה הם לקוחות פוטנציאלים אשר זקוקים לשירותים אשר אותן חברות מציעות.

האם שיטת הפרסום על עגלות היא אפקטיבית?

מדובר בשיטת פרסום אפקטיבית ביותר. השיטה מאפשרת גמישות רבה. היא אינה תלויה ברכישת מדיה. אין צורך לפרסם במדיות שונות לזמן קצוב מראש. ניתן לפרסם מתי שרוצים וכמה זמן שרוצים. השיטה מאפשרת עלות זולה משמעותית משיטות פרסום אחרות, היא חוצה מרחבים ומאפשרת להגיע אל מקומות רחוקים בהם מצוי קהל היעד הפוטנציאלי של המוצר והיא לא מצריכה שימוש נרחב בכוח אדם. כל אלו הופכים את שיטת הפרסום על עגלות נגררות לאפקטיבית ביותר.

שיטת הפרסום על עגלות בהשוואה לשיטות פרסום דומות

עלויות

הפרסום על גבי עגלות זול משמעותית מצורות פרסום כדוגמת שלטי חוצות או פרסום על גבי בניינים. עלות הצבתו של שלט חוצות יקרה הרבה יותר מהצבת הפרסומת על גבי עגלה נגררת.

חשיפה

בעוד שפרסומת על גבי שלט חוצות נחשפת לכמות מסוימת של אנשים אשר עוברים בנקודה בה מוצב השלט, הפרסום על גבי עגלה נגררת יכול להגיע כמעט לכל מקום אפשרי ולא נמצא באופן סטטי רק בנקודה מסוימת. מסיבה זו, הפרסום באמצעות עגלות נגררות עשוי להיות אפקטיבי יותר.

כוח אדם

פרסום על גבי עגלה נגררת מצריך רק את הנהג הנוהג ברכב הגורר את העגלה (או אף לא מצריך כלל כוח אדם במידה והרכב חונה בנקודה מסוימת), בעוד שפרסום באמצעות פליירים לדוגמה, מצריך מספר אנשים אשר יחלקו אותם במספר נקודות, ועל כן שיטת הפרסום על גבי עגלות יעילה יותר מבחינת השימוש בכוח אדם.

התמקדות בתוכן הפרסומי

הפרסום על גבי עגלה נגררת מאפשר ללקוחות פוטנציאלים לזכות בזמן חשיפה ארוך למסר הפרסומי: למשל בנסיעה ארוכה בכביש, בפקקים ועוד, בעוד שכאשר מדובר למשל בשלט חוצות אשר חולפים לידו במשך זמן קצר, לא מתאפשרת התמקדות רבה בתוכן הפרסומי.

 

כפי שנוכחתם לדעת, לפרסום על גבי עגלות נגררות יש יתרונות רבים בהשוואה לשיטות פרסום דומות, ההתמקדות ששיטה זו מאפשרת בתוכן הפרסומי, החשיפה המרובה ביחס לשיטות אחרות והאפקטיביות הרבה, הופכים שיטה זו של פרסום לכלי יעיל ושימושי לבעלי עסקים שונים.

תפריט ראשי