עבור למפת האתר עבור לתוכן מרכזי 072-2570514

למה פרסום על עגלות נגררות עדיף על שלטי חוצות?

לשמחתנו, גם בעידן בו המחשב והטלפון הנייד מכילים המון מידע פרסומי, כולנו יודעים כי אין טוב כמראה עיניים, ובמיוחד כאשר מדובר בפרסום בשטח, ולא מול המסך.

אם אתם שוקלים לצאת בקמפיין פרסומי על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ או באיזור בו פועל העסק שלכם, אנו רוצים להביא לתשומת ליבכם כי יש שיטה משתלמת יותר ויעילה יותר מפרסום חוצות.

כדאי שתקראו את המאמר הבא, זה יכול לחסוך לכם כמה אלפי שקלים לפחות.

למה עדיף לפרסם על נגררים מאשר על שלטי חוצות?

בואו נבין משהו בסיסי, "נגררים", פשוטו כמשמעו, פרסום על נגרר.

למה עדיף? קודם כל כבר הבנתם בעצמכם: ניידות ופוטנציאל חשיפה רחב מאוד לעומת סטטיות ופוטנציאל חשיפה שמוגבל לאיזור ספציפי.

דבר שני, מדובר בעלות נמוכה וחד פעמית בהשוואה לעלות חודשית עם התחייבות , בדרך כלל.

באיזו מידה הפרסום על נגררים הוא אפקטיבי?

כמות השעות שמבלים הישראלים על הכבישים היא אדירה! 69% מהישראלים, מעדיפים לנסוע לעבודה ברכבם הפרטי, הנתונים האלו נכונים לשנת 2018.

אנשים מבלים זמן רב ברכב או בתחבורה ציבורית במהלך היום, וחשופים לפרסום מול העיניים!

אם אתם מחפשים החזר על ההשקעה, בהשוואה לפרסום מסורתי (טלוויזיה, רדיו, דפוס), כמעט ואין מה להשוות לפרסום בנגררים.
הנה כמה נתונים סטטיסטיים שמצאנו באתר Big Picture Graphics:

  • עלות לאלף צפיות:
    טלוויזיה – 23.70 דולר
  • מגזין – 21.46 $
  • עיתון – 19.70 $
  • רדיו – 7.75 $
  • שילוט בחוץ – 3.56 $
  • פרסום על רכב או נגרר – 0.35 $

שימו לב לנתונים נוספים שמצאנו באותו אתר, 47% מבני 18-34, העידו בסקר שנשאלו כי הפרסומים שראו על המכוניות היו בלתי נשכחים!

בדקנו במספר אתרים נוספים וגילינו כי למשל, המומחה לשיווק דיגיטלי בחברת BrandOnWheelz, מעיד כי אם אתם רואים פרסומת של המבורגרים יפהפיים ושתי דקות לאחר מכן פוגשים בסניף של מקדונלדס, יש סיכוי של 67% שתיכנסו לסניף (אם אתם לא צמחוניים או טבעוניים כמובן..) ותבצעו הזמנה של ארוחה.

אז למה לבחור בפרסום ברכב?

עוד אומר המומחה כי – 

  • פרסום על רכבים ונגררים יעיל ב -96% משלטי חוצות סטאטיים.
  • פרסום על רכב תופס כפי שתיים את תשומת ליבו של הלקוח בהשוואה לשלט חוצות סטאטי.
  • 86% מאלו שנחפשים לפרסום על רכבין יקראו את הפרסומת כולה.
  • פרסום על רכבים משפיע על החלטת הצרכן בשיעור של 63%.

איך בכלל מודדים את האפקטיביות של פרסום כזה?

הנה מספר כלים אפקטיביים אשר יסייעו לכם לדייק ולכוון את האמצעים בהם אתם מפרסמים את העסק שלכם בכלל, ולבדוק את מידת האפקטיביות של פרסום על נגררים, בפרט.

1. מספר מדיד 

כל בעל עסק משקיע משאבים רבים בפרסום, על מנת להביא לקוחות חדשים לעסק, זה לא סוד.

אבל תארו לעצמכם שהייתה לכם אפשרות מדויקת יותר לדעת מה אפיקי הפרסום הרווחיים ביותר שאתם מפעילים? 

הפתרון שמספיקים בחברת Paycall (ובחברות אחרות שמתמחות בניהול ומדידה של פרסום, לידים ושיחות) מתאים בצורה נהדרת למדידת של שיחות טלפון שמגיעות מהפרסום שלכם.

כאן תקבלו מספר וירטואלי שבפועל יהווה יפנה את המתקשר למספר הראשי של איש או צוות המכירות שלכם.

כל שיחה נכנסת כזו תרשם בממשק הניהול והמידע יוצג לכם בצורה נוחה ומסודרת. את מספר הטלפון הוירטואלי תוכלו לפרסם על גבי הרכב או הנגרר. 

2. QR קודים לסריקה

QR קוד הוא סוג של ברקוד, בו מקודד מידע בצורה גראפית.

השימוש בו פשוט, מכוונים את הטלפון והוא קורא את הקוד ומעבד את המידע בזריזות.

כיום ניתן לראות קודים כאלו על מודעות שונות, פלאיירים, כרטיסי ביקור, ועוד.

תוכלו לקודד ב-QR קוד את כתובת האתר שלכם ולהשתמש בשיטה זו על מנת למדוד את הגולשים שמגיעים דרכו. זה יסייע לכם לדעת בדיוק כמה לקוחות הגיעו מהפרסום על הנגרר והרכב. 

המכשירים אשר תומכים בקריאת הקודים הללו באמצעות מצלמה הם אייפון ואנדרואיד, חשוב לציין כי העתיד צועד לכיוון בו כל המכשירים יקראו QR בקלות. 

3. קישורים מקוצרים 

קישורים מקוצרים מדידים מאפשרים לבעל העסק גם לבחור את הנוסח שלו תומכים בעברית ואפילו באימוג'י, לדוגמה:

http://bit.ly/click-here\

http://bit.ly/העסק-שלך

http://bit.ly/🚚

בהרשמה חינמית לשירות של קיצור קישורים מקבלים ממשק עם מידע מלא ושקוף לגבי כמות הגולשים שעוברים דרך כל קישור כזה.

ניתן לפרסם את הקישור המקוצר על הנגרר, להקיש אותו בטלפון וכך למדוד באופן מדויק את כל הלקוחות שהגיעו באמצעות הכלי הזה.

לאילו עסקים מתאים הפתרון?

ראשית, הפתרון מתאים כמובן לכל בית עסק שיש לו נגרר. ולמי עוד? לכל בית עסק, מקטן עד גדול, שיש לו לפחות רכב אחד!

למשל:

  1. מסעדות
  2. ברים
  3. חנויות פרחים
  4. חנויות בגדים
  5. חנויות מעצבים
  6. חברות נדל"ן
  7. חברות ייעוץ
  8. חברות קייטרינג
  9. חברות הגברה
  10. הפקות אירועים
  11. מספרות לכלבים
  12. קליניקות בתחומים שונים
  13. עיצוב שיער

אילו אפשרויות קיימות?

  1. עיטוף רכבים ונגררים מלא או חלקי.
  2. הדבקת אותיות ופסים דקורטיביים – המחיר זול יותר, הניראות אטרקטיבית, והפסים הדקורטיביים פותחים מגוון אפשרויות מיתוג כמו הדפסות משולבות חיתוך צורני.
  3. גרפיקה עם אשליית תלת מימד – הגרפיקה הזו יוצרת אשליה של תלת מימד והיא ללא ספק אטרקטיבית מאוד, בולטת לעין ומסובבת ראשים. הגרפיקה נבנית שלב אחר שלב, משלב הסקיצות, דרך ההדמייה, ועד המוצר המוגמר, מה שיכול לעזור להבליט את המסר באופן חד משמעי.

עשה זאת בעצמך? קדימה!

הנה המדריך המתומצת לביצוע המהלך החכם של פרסום על נגררים, במידה ובחרתם לעשות זאת בעצמכם:

  1. תכנון מראש – ישנן אפשרויות מגוונות ומעניינות של גרפיקה, חומרי גלם, צבעים, גודל וכו'. בצעו מדידות של הרכב ותכננו מראש את הגודל, הסוג, הצבע, הגרפיקה של מה שתרצו להדביק על הרכב או על הנגרר.
  2. מיפוי שטח הרכב או הנגרר – לכל רכב יש איזורים בעייתיים יותר מבחינת ההדבקה, שחשוב לקחת בחשבון. האם יש עקומה שתשפיע על ההדבקה? יש לערוך מפה של פני השטח ולקחת בחשבון את כל העקומות והגבעות בדרך..
  3. להסיר חסימות – כל מה שיכול להפריע למדבקה בדרך, יש להשתדל להסיר.
  4. כלי עבודה – יש להכין מראש אקדח חום, מגב, להב חיתוך, סרט חיתוך, פתרון ניקוי, סרט מדידה, כפפות ומדחום אינפרא אדום.
  5. ניקוי איזור העבודה – חשוב מאוד לנקות את משטח העבודה, ממש כמו לפני עבודת צבע, ולהיעזר ב-70% אלכוהול על מנת להסיר חלקיקים עדינים ואבק שנותר.
  6. חיתוכים והדבקה – יש למדוד את האיזור של המדבקה במיוחד, ולהוסיף כמה ס"מ נוספים, תמיד אפשר לחתוך, אבל להוסיף פחות אפשרי. התחילו עם איזור קטן ושטוח את ההדבקה, ואפילו כדאי להתאמן מראש על משהו שהוא לא הרכב או הנגרר, כדי שתרכשו מיומנות. חבל להתאמן על הרכב..
  7. הנחת המדבקה – לאחר ניקיון השטח, יש לוודא שוב שלא הצטבר לכלוך, ושגם הידיים שלכם נקיות. חשוב להניח את המדבקה לאט, בלתי אפשרי לעשות זאת לבד, ולשים לב שלא נותרות בועות אוויר במדבקה.

עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לענות לטלפונים של הלקוחות החדשים!

תפריט ראשי